RECENZIJA: KUNG FU PANDA 3 (2016.) - Akcijska avantura za čitavu obitelj

"Kung Fu Panda" je jedna od najboljih i najunosnijih franšiza animiranog filma. Gledajući zaradu nalazi se na visokom šestom mjestu, odmah iza "Shreka", "Ledenog doba", "Grua", "Madagaskara" i "Priče o igračkama". Puno crtića iz spomenutih serijala dosad nisam pogledao, a film "Kung Fu Panda 3" je prvi film iz serijala o Pandi Pou koji se pronašao na mom filmskom 'meniju'. S obzirom da sam i više nego zadovoljan ovom zabavnom i otkačenom avanturom, ne preostaje mi ništa drugo već da pogledam i prva dva nastavka. Ovog puta krenut ćemo Nolanovom 'mementovskom' metodom pa krećemo retrospektivno, od trećeg nastavka.

Prošlo je više od 500 godina otkad je učitelj Oogway poslao svog nekadašnjeg prijatelja Kaija u svijet duhova. Strašan Kai je za to vrijeme skupljao 'chijeve' (energija koja teče kroz sva živa bića) svih majstora te sad dolazi po revanš, dolazi po Oogwayev 'chi'  čime će preuzeti njegovu moć i konačno se vratiti u svijet smrtnika. No, Oogway je predvidio Kaijev potez te je svoj 'chi' prenio na drugog majstora koji se sad nalazi u velikoj opasnosti jer Kai kreće po njega.

Oogway je izabrao 'Zmajevog ratnika' koji ne djeluje nimalo opasno kao što to sugerira njegov nadimak. Naime, radi se o nespretnoj i zaigranoj pandi Po čiji zadatak je braniti Dolinu. U tome mu pomažu njegovi prijatelji Tigrica, Majmun, Guja, Ždral i Bogomoljka. Po je upravo završio svoj posljednji sat poduke kod učitelja Shifua i sad je na njemu na preuzme učiteljsku palicu. Sa svojom trbušinom, razigranim mislima i nespretnim pokretima Po nije dorastao teškom i odgovornom zadatku koji je stavljen pred njega. Uz svog novog oca, točnije dvoje njih, Po mora otkriti tko je on zapravo, a tek nakon suočavanja sa samim sobom može postati 'chi' majstor koji će zaustaviti Kaija.

Iako film na početku djeluje malo previše dječje, vrlo brzo ćete se naviknuti na šaroliko, razigrano i zabavno okruženje. Tome svakako pridonosi odlična glazba i još bolji glasovi koje nažalost nećete čuti u našim kinima koja opet prikazuju samo sinkroniziranu verziju crtića. Svoje glasove u originalnoj verziji filma 'posudili' su Jack Black, Bryan Cranston, Dustin Hoffman, Angelina Jolie, J.K. Simmons, Jackie Chan, Seth Rogen, Lucy Liu, Kate Hudson i brojni drugi. Izdvojio bih Jacka Blacka koji je izvrsno 'utjelovio' pandu Poa, i za razliku od njegovih filmova od kojih inače bježim glavom bez obzira, u njegovoj ulozi u "Kung Fu Pandi 3" sam uživao.

Što više možete očekivati od crtića nego da bude lijepo osmišljen i izveden, da je istovremeno smiješan, zabavan i poučan te da bude jednako zanimljiv svim uzrastima? "Kung Fu Panda 3" je sve od navedenog, a jedino što mu se može prigovoriti je nedostatak jačih emocija. Bez obzira na taj minorni manjak i činjenicu da je ovo već treći nastavak serijala, gotovo sam siguran da će "Kung Fu Panda 3" biti među najboljim crtićima ove godine, a samim time i u konkurenciji za Oscara. Prva dva nastavka dobili su nominaciju za najbolji animirani film, a vjerujem da takva sudbina čeka i treći nastavak.

"Kung Fu Panda 3" je vizualno predivan crtić, okruženje je oku ugodno i primamljivo, a animacije i akcijske scene su izvedene odlično. Film je vrlo živahan i brzog tempa, a atmosfera je vesela, zabavna i u potpunosti prilagođena čitavoj obitelji. Muški dio publike će uživati u 'fajterskim' scenama koje su vrlo efektne, žene će sigurno izvući brojne pouke o prijateljsvu, obitelji i učenju, a mališani će uživati u glavnim likovima i njihovim anegdotama. Kopirat ću Poa i "Kung Fu Pandu 3" ću opisati kao 'SUPERIŠKA'.