RECENZIJA: "Eorin shinbu aka My Little Bride / Moja mala mladenka" (2004.) - Kad brak dođe prije ljubavi.

U nedostatku novih zanimljivih filmova uputio sam se u potragu u moje najdraže filmsko područje, Aziju. Tražeći neki opušteni film naišao sam na južnokorejsku romantičnu komediju "My Little Bride" i odabir je pao. Tema je pomalo kontroverzna u današnjem svijetu, dogovoreni brak između 16-godišnjakinje i nešto starijeg mladića, ali radi se o iznimno simpatičnom i toplom filmu. Uglavnom su Amerikanci i Britanci ti koji prednjače u 'rom-comovima', ali Korejci to rade još bolje, prirodnije i bez klišeja. Ako ste u potrazi za filmom koji će Vas nasmijati i istovremeno dirnuti, "My Little Bride" je pravi izbor.

Ovo je priča o 16-godišnjoj Bo-eun i njenom prijatelju iz djetinjstva Sang-minu. Bo-eun je učenica prvog razreda srednje škole koja se vraća kući na praznike gdje će ju dočekati stari prijatelj vrlo blizak njenoj obitelji. Bo-eun nevoljko dolazi kući nakon nekoliko mjeseci izbivanja, a razlog je poziv njenog teško bolesnog djeda. Djed okuplja Bo-eun i Sang-mina te im govori o dogovoru kojeg je u mladosti sklopio sa svojim najboljim prijateljem koji je ujedno Sang-minov djed. Dogovor je bio da međusobno vjenčaju svoju djecu, ali problem je što su obojica imali samo sinove. Djedovi žele ispuniti dogovor i prebacuju ga na iduću generaciju te traže od Bo-eun i Sang-mina da se vjenčaju.

Bo-eun i Sang-min nakon početnog negodovanja pristaju se vjenčati po tuđoj želji, ali njihov brak ne izgleda nimalo obaćevajuće. Bo-eun je još dijete, školarka koja se pali na maturante i srednjoškolske sportaše, a pravu ljubav nije nikad iskusila. Sang-min je oduvijek bio njena zaštitnička ruka i nikad ga nije gledala drugačije nego kao prijatelja. Razlog za to je jer je Sang-min neodlučan, nesiguran i totalni ženskaroš koji se okreće za svakom i gdje god dođe poznaje sve djevojke. Prvi bračni problemi javljaju se odmah nakon vjenčanja, prilikom putovanja na medeni mjesec, kad Bo-eun odluči da želi nastaviti svoj život kao mlada i neodgovorna školarka.

U nekoliko trenutaka "My Little Bride" podsjeća na vjerojatno najpopularniju južnokorejsku romantičnu komediju "My Sassy Girl" i rekao bih da gotovo po ničem ne zaostaje za njom. Ljubavni par glumi dvoje iznimno uvjerljivih glumaca koji u punom sjaju dočaravaju osobine svojih likova. Oni su ujedno i jedan od najjačih aduta filma. No, bez obzira što je je fokus uglavnom na njima, priča se može promatrati i iz šireg aspekta. Vrlo zgodno je obrađena osjetljiva tema kao što je dogovoreni brak, a može se nasulutiti i lagana kritika prema nekim tradicionalnim običajima koji su se održali do dan danas.

Iako predvidljiva, kao i većina romantičnih komedija, "My Little Bride" nudi vrlo ugodnu zabavu koja traje gotovo dva sata. Neki bi mogli pomisliti da je to ipak malo previše minuta za takvu vrstu filma, ali to ovdje nije slučaj. Scenarij je vrlo zanimljiv i ispunjen raznim situacijama i preokretima, a šarmantan soundtrack daje posebnu notu događajima na ekranu.

"My Little Bride" ima sve karatkteristike jedne dobre romantične komedije uz koju ćete se sigurno lijepo provesti i zabaviti. Kad se brak desi prije ljubavi potrebno je puno brige, razumijevanja i borbe protiv predrasuda, a ovaj film može poslužiti kao svojevrsni hodogram u slučaju da se zateknete u sličnoj situaciji.