RECENZIJA: "Mr. Right" (2016.) - Brutalna, blesava i baš dobra akcijska komedija.

Ako ste se ikad zapitali kako bi izgledao film na kojem zajedno rade Quentin Tarantino i Simon Pegg evo jednog vrlo zanimljivog primjera. Usporedbu ova dva, meni vrlo draga filmaša naravno ne treba uzeti preozbiljno. To je samo humoristični pokušaj da Vam opišem film "Mr. Right", iznimno zabavan spoj brutalne akcije, blesavog humora i neobične romantike. Ove godine svjedočili smo brojnim lošim komedijama ("The Boss", "Daddy's Home", "Dirty Grandpa"), a s obzirom na konkurenciju, "Mr. Right" je pravi izbor u slučaju da ste željni odlične zabave i urnebesnog humora (koji ipak neće biti za svačiji ukus).

Martha (Anna Kendrick) je od malih nogu bila posebna. Dok su druge djevojčice maštale o tome da postanu princeze i balerine, ona je oduvijek željela biti krvožedni T-Rex. Sad kad je odrasla, Martha barata nožem kao velika, a glavni problem, osim nevjernog dečka, predstavlja joj briga što ima sise koje izgledaju poput guzice. U trgovini upoznaje tajanstvenog muškarca (Sam Rockwell) koji se baca odmah u akciju i počinje joj se nabacivati. Već na prvom spoju, Marthi je jasno da je upoznala 'Gopodina Pravog' koji ima samo jednu malu manu, naime on je profesionalni ubojica. Za vrijeme večere, čovjek čije ime još ne zna diže se od stola s isprikom da mora otići ubiti jednog lika na parkiralištu, a Martha to shvaća kao zezanciju. Vrlo brzo stvari postaju jasnije, a Martha i 'Gospodin Pravi' ostvaruju neobičan odnos u kojem neće nedostajati nasilja niti mrtvaca.

Već u prvim minutama filma bit će Vam jasno da li je ovo vrsta humora koja Vam odgovara. Ako ste uživali u Peggovim uratcima ("Hot Fuzz") ili u filmovima poput "Kingsmana" i "Seven Psychopatsa", siguran sam da će "Mr. Right" biti dobar odabir. Ovo je jedna otkačena akcijska komedija s izvrsnim soundtrackom i fenomenalnom kemijom između dvoje glavnih glumaca. Anna Kendrick i Sam Rockwell čine ubilački tandem koji podsjeća na dva para, Angelinu i Brada iz "Mr. & Mrs. Smith" te Katherine Heigl i Ashtona Kutchera iz "Killersa". Ipak, njihovi likovi su daleko zabavniji i potpuno luđi te čine okosnicu ovog iznimno zabavnog filma.

Kendrick i Rockwell su dobili izvrsnu potporu sporednih glumaca koje predvodi genijalni Tim Roth. Roth je majstor glumačkog zanata, a njegova prisutnost daje filmu onaj dobro nam poznati 'tarantinovski' štih prepun nasilja i odličnog crnog humora. Ideja spajanja Rom-Coma (romantične komedije) i velike doze nasilja izaziva određenu dozu skepse, ali nemajte straha. Za taj dio zaslužan je scenarist Max Landis ("Chronicle", "Victor Frankenstein", "American Ultra") koji je jako dobro spojio sve komponente priče.

Vjerujem da će nekima konačna ocjena filma biti suludo visoka, ali to je rezultat količine smijeha koju su Kendrick i Rockwell izvukli na mojim obrazima i zabavne akcije koja je kulminirala u drugoj polovici filma. Rijetko kad imam priliku reći da me neka američka komedija dobro nasmijala, ali "Mr. Right" je baš kao što sam naslov ovog teksta govori - brutalna, blesava i baš dobra komedija.