RECENZIJA: "The Wannabe" (2015.) je dokaz da niti produkcija Martina Scorsesea ne garantira kvalitetan film

Thomas (Vincent Piazza) je opsjednut mafijom i željom da se uklopi. Opsjednutost ide tako daleko da provodi dane prateći suđenje Johnu Gottiu i tražeći načine na koje bi mogao uzrokovati poništenje suđenja. Smatra da će pravilnim provođenjem svoje ideje gurnuti sebe u prvi plan i zaraditi povjerenje važnih imena, ponajviše Gottia. Nick Sandow ga je napisao kao modificiranu verziju Clydea, a kad imate Clydea logično je da imate i Bonnie, u ovom slučaju zove se Rosa (Patricia Arquette). Rosa možda nije opsjednuta mafijom, ali je ludo zaljubljena u Thomasa i uživa u adrenalinom nabijenim trenutcima koje provode skupa. Kao što se može zaključiti iz uvodnih redaka, likovi nisu originalni, sve smo to već vidjeli. Thomas i Rosa su samo jedna u nizu varijacija na temu Bonnie i Clydea, koji zapravo nikada nisu dobili kopiju dostojnu onih prvih koje su utjelovili Faye Dunaway i Warren Beatty.

Piazza i Arquette prilično dobro funkcioniraju na ekranu, postoji kemija, ali fali prostora u scenariju. Sandowu je ovo drugi film u redateljskoj karijeri, a prvi za koji je samostalno pisao scenarij pa se zbog neiskustva baš i nije proslavio. Glumci su postigli nivo koji je potreban za ovakav film, Arquette je, očekivano, odglumila i bolje nego što je morala da bi zadovoljila kriterije, ali nedostajao nadahnuti scenarist koji bi znao iskoristiti ponuđeno. Thomas je napisan kao miks Tommya Uve ("Rob the Mob") i Boba  ("The Drop") što uopće nije loša kombinacija, možda bi u rukama redatelja tih filmova to bila dobitna kombinacija, no ovdje to nije slučaj. Rosa je također sjajno napisan lik, po mom sudu jedna od boljih varijacija Bonnie u zadnje vrijeme. Da zaključim priču o Sandowu, pogledao sam dosta filmova slične tematika i moram priznati da je njegova režija jedna od najslabijih koje sam vidio. Dodajmo tome i šturo napisan scenarij... Prava je sreća što nemamo posebnu ocjenu za režiju.

Nije režija jedino čime sam nezadovoljan, promocija samog filma je jedna velika prevara. Producent filma je Martin Scorsese, onaj što je napravio jedan od najboljih mafijaških filmova u povijesti, "Goodfellas". Nije bilo članka u novinama koji je govorio o filmu, a da nije imao masnim slovima otisnuto Scorseseovo ime kao jedno od najvažnijih kada je u pitanju "The Wannabe". Ostavio je Scorsese traga, napravio je da sporedni likovi, na čelu sa njegovim pulenom Michaelom Imperiolijem, u nekim trenutcima djeluju uvjerljivije od glavnih. Kada kao ja u film ulazite znajući da Scorsese stoji iza produkcije lako možete primjetiti njegov rad, otisnut je kao vodeni žig na pozadini svake scene. Ipak, unatoč njegovom doprinosu, "Electric Entertaiment" je puno ljudi na film navukao reklamirajući ga preko njegovih leđa navodeći da se radi o novoj suradnji Scorsesea i Imperiolija, tko ne bi bacio oko? Usprkos tome što sam znao u što se upuštam, razočaran sam činjenicom da se takve stvari događaju, a vjerujem da su iz "Electronic Entertaimenta" puno više naljutili one koji su očekivali Imperiolija i Scorsesea kao glavne adute ovog filma. Neka im oni sude.

Nepisano je pravilo da bih u posljednjem odlomku recenzije trebao reći zašto gledati ili ne gledati film, ali "The Wannabe" me je ostavio u nedoumici. Koliko god Sandow zgriješio u svojim područjima, toliko su Scorsese i Arquette zaslužili jedno gledanje, ako ništa iz respekta prema imenima. Ako su vam se svidjeli "Rob the Mob" i "Top Dog", "Black Mass" ili nešto bolji "The Drop" onda mirne duše možete pogledati i "The Wannabe". Kao što sam kod "Black Massa" napisao da film vrijedi pogledati zbog Deppa, ovdje moram napisati isto za glumu Patricie Arquette i produkciju Martina Scorsesea. Zanemarite najave u medijima, preskočite i trailer jer u njemu nema ništa što bi vas nagovorilo na gledanje i ako imate 90 minuta viška pogledajte film. "The Wannabe" je jedinstvena prilika u kojoj možete vidjeti kako izgleda kada na ekranu imate velik broj kvalitativno slabih glumaca u sjeni nekoliko iskusnih i redatelja čiji rad biva zasjenjen producentskim. Scorsese je kroz produkciju prikazao sva ona desetljeća iskustva koja on ima, a Sandow po svemu sudeći nikada neće ni imati.

IMDb
Trailer